Friday, December 01, 2006

uka som har vært;)



Folk maser stadig om at jeg må oppdatere så her kommer det:P


Søndag den 26 november hadde vi juleverksted på vinterbro. Her lagde man pepperkakehus, godterier og juledekor. Det ble også tid til sang og musikk og leiker for noen:P

Her lager vi drops:P og ungane flokker seg rundt for å smake;)

Haha... Søte lille hesten min i marsipan:P


Her lages det kranser;)

Og her er gatemusikantene våre som Øyvind døpte dere :p ;)


På skolen har vi hatt en oppgave der vi skulle male noe abstrakt eller stilisert:
ikke alle bildene er helt ferdig her;) Noen har begynt på selve oppgaven og andre driver med skisser enda;)

Jeg sover over Caro sin oppgave:P

Linn har en morsom malerstil:P hu får ihvertfall lattern fram fra mange;) Øystein titter frem:P

3 comments:

Anna said...

haha skrev ungane nettopp fordi du var der:P neida:P ble ikke så mye oppdatering da:/ alle bildene kom jo ikke med:/ men litt ble det jo:P;)

Caroline said...

Ey!! du ligger jo på bildet mitt!!:O hvor var jg henne da? du hadde ikke bedt om lov! hih neida:P, flott med oppdataringer:D

Øyvind said...

Ohjeh! Takk for referat.. hehe:D Og.. kult at du brukte kallenavnet jeg også brukte! Hehehe.. tace care du! ^^