Friday, December 05, 2008

Blogging, Pc og eksamen.


(Ikke min pc, selv om jeg kunne ha lyst til å gjøre noe lignende)

Da blir det ikke noe mere blogging på meg på en stund. Pc'en min bestemte seg for å dø 4 dager før eksamen med alle eksamensnotatene mine og alt! Kan ikke akkuratt si at det gjorde godt for eksamensnærvene:/
Så nå sitter jeg hjemme i Drammen og skriver nye notater på pc'en der som jeg skal printe ut. Så fra meg blir det ikke noe blogging før juleferien:P

Heldigvis for meg kan pappa redde bildene mine og resten av hardisken.

Etter han har gjort det skal jeg ringe mpx og skjelle dem ut! Har bare hatt problemer med pc'en siden jeg fikk den, men hver gang jeg sendte den inn til reprasjon hos dem, fikk jeg beskje om at det ikke var noe galt. For dem hadde latt pc'en stå på uten at de hadde fått blåskjerm. (Har ikke hørt om noen som får blåskjerm av å la pc'en stå der uten å bruke den?) Og nå er pc'en helt dau!
Jaja, det får bli dems problem, for nå kan de i hvertfall ikke si at det ikke er noe galt med den.

Dette ble dagens lille klagesang fra meg:P

4 comments:

Anonymous said...

Stakkar! Eg tror eg hadde fått sammenbrudd!
Lykke t på eksamen, og God Jul :D
<3

Anonymous said...

Det var litt uheldig..

Lykke til!

- Runar

Caroline said...

Utrolig at du klarer deg for det Anna! Mulig du lærer mer av å skrive notatene to ganger, vet du! men gøy er det nok ikke. Ønsker deg alt godt på eksamen, håper du får toppkarakterer!

Anna said...

Holdt på å få sammenbrudd ja:P Hadde mest lyst til å sette meg ned å grine:P veit ikke om jeg lærte noe mer, men lærte i hvertfall nok til å få bestått:)
God Jul folkens:)