Sunday, February 22, 2009

Blogging igjen?

Da tenkte jeg at jeg skulle prøve å blogge igjen... Har ikke skrivi her på en stund, siden jeg har vært uten pc, men nå tenkte jeg å begynne igjen... Så takk til brodern for lån av pc:D

Nå for tiden har jeg nettopp blitt ferdig med praksisen og skal begynne med nye fag til uka, noe som alltid er spennende.

Hadde en utrolig flott tid i praksisen med noen herlige unger, så det var nesten litt trist og komme tilbake til skolen...

Tilslutt vil jeg sende dere ett dikt til ettertanke med på veien:

Ungene ser på

juletreet skinnende og flott

jeg kan gi ungene mulighet

til å se lenge og godt

og jeg kan nappe kontakten ut

Umerkelig og brått

Av Roger Sivoll


1 comment:

Camilla said...

Jippi Anna, velkommen tbage:)
Ganske interessant dikt, veldi bra når eg tenkte litt over d!
Klem<3