Saturday, March 21, 2009

Matte:p

Det var den blogginga da:pSkal prøve å sjerpe meg:p

Som de fleste vet har jeg hatt matte i praksisen. Som få bare noen få av dere vet; jeg sto:-D Og med tanke på at folka i klassen trodde at ingen av oss kom til å bestå, er jeg veldig taknemmelig:-D (men det sier kanskje litt om lærern og?)


Fant disse to diktene i matteboka som jeg hadde lyst til å dele med dere:)


Det eneste rigtige:

Naar klokken er 11 i Danmark
er den 5 i USA,
10 i London og 18 i Kina,
og 13 omkring i Moskva.
Hvor er vi danske et utvalgt folk,
at vi netop er født i selve
det lille velsignede land, hvor klokken
er 11 naar den er 11!
Piet Hein 1960


Livet ble et sjokk, for den som synes at mor var nok.
Mor jeg vil tilbake til mitt myke, mørke leie.
Verden er så stor for meg.
Jan Eggum.

2 comments:

Caroline said...

Gratulerer Anna! Lykke til med eksamenstida;) også har du jo snart bursdag og, håper jeg for se deg før den tid... har noe til deg, skjønner du...

Anna said...

Takktakk:-) Skal hjem til helga så da ses vi kanskje da?