Monday, September 03, 2007




Bjerkely
Uke 1

Er ikke så flink til å skrive, men prøver å oppdatere litt her alikvel:P


Som de fleste av dere vet, så ha jeg begynt på foto digital, på Bjerkely folkehøgskole.

Skolen ligger i Flisa (mellom Kongsvinger og Elverum) som skal, i følge rektor, være Norges rånehovedstad.


Den første uka hadde vi flere "blikjentaktiviteter"

Fotball:

Elevene mot lærerne...

2 av lærerne kledde seg ut som ninjaer:



Hinderløype:



Sondre prøver å hive seg igjennom hullet.. Han hadde 10 sek. igjen før tiden hadde gått ut..
Meninga her var at hele gruppa skulle komme seg igjennom de hullene(uten
å være nære) før det gikk 10 min..

Skuepill:




På lørdagen skulle vi bygge båter av papp,for å så komme oss over ett tjern uten å bli våte...






Og her ligger folk og daffer på en ekstremt varm dag:P
Det var alt fra første uka:P så veit dere litt om hva jeg har drivi med:P

2 comments:

Anonymous said...

Hehe.. Nice me bilder:)
Arti uke det:)

Caroline said...

Jeg har ikke lagt merke til at du har oppdatert her jeg;) men det var vel gjerne bare fra de to første ukene, og de har jeg allerede sett bilder fra. Koselig med nye ting her da;)