Monday, September 10, 2007

Bjerkely





Uke 2

Fra mandag til fradag denne uken var vi på Nordic Light Festival Kristiandsund. Nordic Light Festival er ett arrangement der proffe fotografer fra hele verden samles og viser bilder og forteller om sitt arbeid.




Mens vi var der dro noen av oss på kinesisk resturang:






Desutten fikk vi vår første oppgave: hva inspirerer meg?:

Mennesker har alltid inspirert meg:










Flere fant meg inspirerende imens jeg spilte gitar:

Det var alt for denne gangen folkens:D

Hva skjer med dere for tiden da?


4 comments:

Anonymous said...

Heii!
Synd du ikke var med på bussturen i sommer! Det var kjempe gøy!
Men du er jammen flink å oppdatere her! Mange fine bilder!
Ser ut som en bra skole du går på!
Lykke til videre på skolen da!

Hilsen Tonje

Maya said...

Hei Anna!

Hyggelig å lese på bloggen din. Fine bilder du har. Lykke til videre på skolen.
Skal bli stas å se deg igjen!
Klem fra May-Ellen

Marnie said...

Da var jo meg jo! Me katten! I Kristansund! Eller Kristiandsand?... eller...jaja.

Heisann!

X
X
X

Anna said...

oj... her har det jo kommet en del kommentarer siden sist:D takk for dem:)
tror nesten at jeg må begynne å oppdatere litt igjen snart:p (vente til jeg får igjen dataen min da:) Skolen er bra den ja:D takk for kommentarene på bildene:)
var nok kristiandsund det ja;)
Savner dere masse alle tre:/ gleder meg til å se dere igjen:) Stoor klem fra meg:)