Wednesday, November 12, 2008

Arendal

Da var det tid for ungdomsstevne igjen.
Vi fikk en herlig helg med gode venner og Gud:)
Jeg vil bare takke dere alle som gjorde helga til det den ble:) Den hadde ikke blitt det samma hvis noen av dere mangla!
Jeg vil også takke for dere som gikk opp og delte det dere hadde på hjertet. Det var herlig å høre på og jeg merket at det var mye jeg trengte å høre.
Her er noen bilder fra lørdagen:)
Kvelden starta med en tur ut i det fri i Grimstad:
Vicki, Patrik og Alex.
Etter turen var vi invitert inn til Haugen folket:P Der hadde Gro laga en haug med kaker og is:D
Takk for alt du gjorde for oss Gro:D
Det som møtte meg da jeg kom inn i festlokale igjen var dette herlige synet:
Martin som prøvde å ta push-ups i trappa. (den blå armen tilhører Runar som måtte prøve han og)
Etter som festen kom igang ble det underholdning med Atle, Renate og Trond;
Gutta fant ut at de skulle måle muskler:
Martin prøver å slå Chris.
Roland og Alex.
Vanessa og kevin.

Det ble som vanlig mye musikk utover kvelden:

Nathan og Øyvind sitter å jammer på hver sin gitar.


Caroline er helt med:P Runar ser ut som han er lei og Arne er opptatt med den mest populære leken denne helga:P


Musikkgruppa vår:P

Takk for en flott helg folkens:D

12 comments:

kjersti said...

ja det var en kjempe fin helg.. spesielt den siste kvelden da vi sang... knall bra du legge rut bilder, hadde ikke noen jeg..:D

Anna said...

hehe har flere bidler altså:p hvis du vil ha:P mener å huske at jeg har et par grimasebilder av deg også:P

. said...

Takk for en fin helg ja ;) Artig at du la ut bilder :D

kjersti said...

ja har ikke så mye imot bilder jeg nei..:D

Maya said...

Å, kjære venn... Så hyggelig det var blitt her inne. Har ikke vært her på en stund, og så plutselig plopper det opp oppdateringer i fleng. Ikke verst!

Kjekt å ha husfellesskap med deg, sånn bo-messig og egentlig ganske sånn åndelig også etter hvert.

Hugs & Kisses

Victoria said...
This comment has been removed by the author.
Victoria said...

Du er flink til å ta bilder :)
Jeg endte bare opp med noen få bilder.. mest fra bussturen.
Takk for en utrolig koselig helg :)

Anna said...

Kjersti: skal sende deg noen så snart jeg har sortert:)
Rebecca: Prøver så godt jeg kan:P Men kommer nok til å ta lang tid før jeg oppdaterer bloggen igjen:P ekke så flink til det:P
Victoria: Kan jeg få noen bilder fra bussturen? For der har ikke jeg så mange:)

Alexander said...

Håndbak (eller hvordan det skrives) er ganske harry! Skikkelig steinalder-syssel :D

Anna said...

Hehe derfor dere driver med det?:P

Anonymous said...

Godt med litt god og pedagogisk dokumentasjon på det som skjer på stevnene, Anna:)
Ha en velsigna dag!
Hilsen Renate

Anna said...

Hehe, veit ikke akkurat om det var særlig pedagogisk:P Ha en velsigna dag du og:)