Tuesday, November 18, 2008

Norefri

Da fikk jeg tid til å oppdatere igjen:

Jeg, Maya, Caroline, Ellen og Grethe ble invitert på jentetur av Solveig til Norefri.
Det ble en helg med fjasing, strikking, snø, go mat alvolige samtaler og bønn.


Noen av bildene fra helga:

Fredagens kveldsmat ble enkel: pizza:D


Ut på tur, aldri sur. Eller noe i den duren:P


Grethe lager snøengler.


Vinterbildet vårt:P


May-Ellen viser stolt fram middagsbordet.


Gruppebilde ved middagsbordet.


Helgas store hobby:D
Takk til solveig for lån av kamra og bilder:) (og hytte)
Takk til alle for en fantastisk helg:)

10 comments:

Henriette said...

Så koselig! :)

Arne said...

Skal si det der så koselig ut! Godt dere fikk dere en avslappende jentetur : )

kjersti said...

åhh.. det så koselig ut.. skulle gjerne vært med..:D

Anonymous said...

det så skikkeleg triveleg ut. Og så herleg med snø!
Det skulle eg ønske var meir av her i byen...

Anna said...

Hehe takk for kommentarer alle sammen:) japp, det var skikkelig koselig:)kjersti: Det blir sikkert flere jenteturer vettu:)
Betta: jeg savner også snøen her:/ men heldigvis kan jeg ta en tur hjem av og til:P

. said...

Så trivelig med jentetur da! ;)
Detså ille koselig ut! :)

Anna said...

hehe, det var ille koselig:P

Caroline said...

Kjempefin tur!! Takk for alle de gode samtalene vi hadde til langt på natt, Anna!

Anna said...

takk til deg å:D

Anonymous said...

Takk for interessant informasjon